Gepost door Pep op 14 januari 2015 om 00:03

Na een wervelend verlopen jaargang 2014, waarin een onvergetelijk kampioensfeest het absolute hoogtepunt was, gaat het zesde elftal van Roda ’46 met heel wat nieuwe kledij een (hopelijk) erg succesvol 2015 tegemoet.

De Zondag 11 heeft vanaf heden een officieel tenue voor de uitwedstrijden. Met dank aan nieuwe sponsor Café De Dikke en trouwe sponsor Bella Venezia 2 is de Zondag 11 nu tijdens wedstrijden op verplaatsing voornamelijk in het blauw te aanschouwen.

Alsof een uitkloffie nog niet genoeg was is er ook flink werk gemaakt van een trainingspak. Op deze manier kunnen de jongens, waarvan sommige zich toch al af en toe semi-profs voelden, of zich als zodanig gedroegen, er nu pas echt professioneel bijlopen. Een groot gemak om jezelf warm te houden tijdens de wat frissere maanden, maar ook een prachtig uithangbord voor ons gezellige team.

Grote dank voor het bewerkstelligen van dit alles gaat uit naar onze nestor Luís van Baren. Zonder hem en zijn eigen bedrijf ColoMedia zouden de heren van de Zondag 11 niet het privilege genieten om zichzelf te mogen presenteren in deze, door de spelers 500% goedgekeurde, kleding!